Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελίες & Πληρωμές

Ε: Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Α: Απλά περιηγηθείτε στα προϊόντα μας, προσθέστε τα αγαπημένα σας στο καλάθι και προχωρήστε στο ταμείο. Θα σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα για να ολοκληρώσετε την αγορά σας με ασφάλεια.

Ε: Τι τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Α: Δεχόμαστε τις κύριες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, PayPal και άλλες ασφαλείς επιλογές πληρωμής που διατίθενται μέσω του ταμείου του Shopify.

Ε: Είναι ασφαλείς οι πληροφορίες πληρωμής μου;
Α: Απολύτως. Όλες οι συναλλαγές διεκπεραιώνονται μέσω της ασφαλούς πύλης πληρωμών της Shopify με κρυπτογράφηση για την προστασία των δεδομένων σας.

Αποστολή & Παράδοση

Ε: Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;
Α: Ναι! Αποστέλλουμε εντός Κύπρου και σε επιλεγμένους διεθνείς προορισμούς. Το κόστος αποστολής και οι χρόνοι παράδοσης ποικίλλουν ανάλογα με την τοποθεσία.

Ε: Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να φτάσει η παραγγελία μου;
Α:

  • Κύπρος: 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Διεθνείς αποστολές: 5–14 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με τον προορισμό και τις διαδικασίες εκτελωνισμού)

Ε: Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
A: Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με έναν αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο.

Προϊόντα & Αυθεντικότητα

Ε: Τα προϊόντα σας είναι αυθεντικά;
Α: Ναι — όλα τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς μας προέρχονται απευθείας από επίσημους διανομείς και αξιόπιστους προμηθευτές στη Νότια Κορέα.

Ε: Προσφέρετε συμβουλές για τα προϊόντα;
Α: Φυσικά! Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή social media και θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τα σωστά προϊόντα για τον τύπο και τις ανάγκες της επιδερμίδας σας.

Ε: Τα προϊόντα σας είναι cruelty-free (δεν δοκιμάζονται σε ζώα);
A: Πολλές από τις μάρκες μας δεν δοκιμάζουν τα προϊόντα τους σε ζώα. Ελέγξτε τις περιγραφές των επιμέρους προϊόντων για λεπτομέρειες.

Επιστροφές & Αλλαγές

Ε: Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;
Α: Δεχόμαστε επιστροφές αχρησιμοποίητων, άθικτων προϊόντων εντός 14 ημερών από την παράδοση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν στείλετε οτιδήποτε πίσω.

Ε: Τι γίνεται αν η παραγγελία μου φτάσει κατεστραμμένη ή εσφαλμένη;
Α: Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας με τον αριθμό παραγγελίας και τις φωτογραφίες σας, και εμείς θα κανονίσουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων.

Προσφορές & Εκπτώσεις

Ε: Προσφέρετε εκπτώσεις ή προσφορές;
Α: Ναι! Εγγραφείτε στο newsletter μας ή ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μαθαίνετε πρώτοι τις ειδικές προσφορές.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν η ερώτησή σας δεν περιλαμβάνεται εδώ, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
📧 Ηλεκτρονική διεύθυνση: [Εισαγάγετε το email επικοινωνίας]
📱 Σόσιαλ Μίντια: [Εισαγάγετε Συνδέσμους]